ЕСІЛ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ "ГҮЛДЕР" БАЛА БАҚШАСЫ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ

КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЁННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ ДЕТСКИЙ САД "ГҮЛДЕР" ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ЕСИЛЬСКОГО РАЙОНА


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған интерактивті-коммуникативтік технологиялар

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған интерактивті-коммуникативтік технологиялар

Қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру балалардың қарым-қатынас дағдыларын, бірлескен іс-әрекетін және өзара әрекеттесу арқылы белсенді танымын дамытуға бағытталған интерактивті-коммуникативті технологияларды белсенді түрде енгізеді. Бұл технологиялар мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескереді және олардың ұжымда жұмыс істеу, диалог жүргізу, коммуникативтік кедергілерді еңсеру және шығармашылық белсенділік дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

Мұндай технологияларды қолдану әр баланың өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі дамытуы үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді, оқуға оң мотивация қалыптастырады және зияткерлік қызметті белсендіреді. Жұмыстың әртүрлі формалары қолданылады: ойын жағдайлары, жұпта, шағын топтарда жұмыс істеу, дөңгелек би ойындары, интерактивті сұхбаттар, рөлдік ойындар, "карусель", "аквариум" және барлық балалардың қарым-қатынас пен оқу процесіне қатысуын қамтамасыз ететін басқа әдістер.

Мектепке дейінгі мекемелердегі интерактивті технологиялар көбінесе ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ), соның ішінде мультимедиялық презентацияларды және балаларды динамизммен, жарқын иллюстрациялармен және дыбыстық сүйемелдеумен қызықтыратын мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы қолдануға негізделген. Бұл тәсіл есте сақтауды, қиялды, шығармашылықты, сондай-ақ ақпаратты өз бетінше іздеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

Коммуникативті дағдыларды қалыптастыруға ерекше назар аударылады: балалар тыңдауды, өз ойларын білдіруді, ұстанымын дәлелдеуді, келісуді және жанжалдарды шешуді үйренеді. Өз күштеріне деген сенімділікті және басқалармен белсенді қарым-қатынас жасауға деген ұмтылысты күшейтетін сәттілік жағдайлары жасалады.

Интерактивті технологияларды кезең-кезеңімен енгізу балалардың жас ерекшеліктерін ескереді: жұптардағы қарапайым жұмыстардан және кіші топтарға арналған дөңгелек би ойындарынан бастап, мектепке дайындық тобына арналған күрделі коммуникативтік жаттығулар мен ұжымдық шығармашылық жобаларды өткізуге дейін.

Осылайша, мектепке дейінгі жастағы интерактивті-коммуникативті технологиялар баланың жан-жақты дамуына, одан әрі білім алу және қоғамда өмір сүру үшін қажетті табысты қарым-қатынас пен әлеуметтену дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.  

 


Текст